x تبلیغات
معرفی نرم افزار های سازمانی

تاثیر حسابدار و مدیر مالی:

 برخی مواقع، مدیر مالی و حسابدار شرکت، بدون توجه و با سهل انگاری باعث می شوند که به منظور تنظیم سریع تر دفاتر، برداشت و واریز های نامشخصی را بدون پیگیری دلیل و بدون وجود مدارک کافی، به حساب جاری شرکا ثبت کنند. این کار باعث می گردد که حساسیت ممیز مالیاتی نسبت به این ثبت بالا رود و در نتیجه مالیاتی بیشتری نسبت به واقعیت، برای شرکت در نظر گرفته شود.

استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، دبیرخانه آنلاین و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 


حسابدار

نگرش اداره مالیات:

بر اساس صورت جلسه هیات عمومی شورای عالی مالیاتی که در تاریخ ۰۳/۰۶/۱۳۹۳ تصویب شد، با توجه به تفکیک شخصیت شرکت و صاحبان سهام و در نظر گرفتن این که افزایش حقوق صاحبان سهام به عنوان درآمد محسوب می گردد، پس می توان گفت که تقبل زیان شرکت توسط سهامداران آن و تهاتر آن از حساب جاری شرکا حساب می گردد و سپس در صورت سود و زیان به عنوان درآمد شناسایی می شود.

این موضوع باعث می شود که مبالغ بسیار بالایی که برای جاری شرکا استفاده می شود و حتی گردش این حساب، با اقلام ثبت شده در ترازنامه هم خوانی نداشته باشد و دارای اختلاف قابل توجهی باشد.

زمانی که به حساب ها توسط ممیزان مالیاتی رسیدگی می شود، ممیزان گردش حساب جاری شرکا را به چشم درآمد و فروش نگاه می کنند و در مواردی که اسناد و مدارک کافی برای این گردش حساب موجود نباشد، مبالغ گردش حساب جاری شرکا، به درآمد سال مذکور اضافه می گردد.

این اتفاق باعث می شود که درآمد مشمول مالیات بیشتر از حد واقعی نشان داده شود و در نهایت باعث می شود که مالیات بیشتری برای شرکت در نظر گرفته شود.

 

موارد استفاده از حساب جاری شرکا:

حساب جاری شرکا، دارای ماهیت بستانکار و بدهکار می باشد یعنی این حساب گاهی زیر مجموعه حساب کل سایر حساب های دریافتنی و گاهی نیز زیر مجموعه حساب کل سایر حساب های پرداختنی قرار می گیرد.

به بیان دیگر می توان گفت که بستانکار بودن این حساب، نشان دهنده بدهکاری شرکت به شرکا و بدهکار بودن این حساب به معنی بستانکاری شرکت به شرکا می باشد.

نکته: حساب جاری شرکا یک حساب کمکی برای حسابداران شرکت می باشد که نشان دهنده تبادل مالی میان شرکت و شرکا است.


منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8-%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%a7/

حساب جاری شرکا

 شریک های تجاری، دارای یک حساب جاری مشترک می باشند که اگر این حساب در طول چند سال در گردش باشد و توسط سهامداران شارژ گردد، می توان گفت که این گردش حساب با افزایش تورم رو به رو می باشد.

این افزایش تورم به این معنی است که شرکت مورد نظر، در طی دوره های مختلف، با کمبود نقد مواجه شده است و به همین دلیل نیاز به شارژ توسط سهامداران دارد.

 استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار دبیرخانه و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.


حساب جاری شرکا چیست؟

حساب جاری شرکا، به حسابی گفته می شود که تنها برای دریافت ها و پرداخت های شرکای شرکت و سهامداران مورد استفاده قرار می گیرد. این حساب، تبادل مالی بین شرکت و شرکا را برای حسابدار روشن می سازد که در سر فصل حسابداری آنلاین، سمت راست ترازنامه و در قسمت بدهی های جاری می باشد.

 

علت وجود تورم در حساب جاری شرکا:

زمانی که گردش حساب جاری شرکا در شرکت زیاد گردد، افزایش تورم رخ می دهد. در برخی مواقع، شرکت ها برای کتمان بخشی از عایدات خود که باعث ورود و خروج نقدینگی می شوند، از این حساب استفاده می کنند.

گردش بالا و ایجاد تورم در حساب جاری شرکا، باعث ایجاد سوال می شود برای همین می توان گفت این حساب باید با تجزیه و تحلیل زیادی، هماهنگ با سایر حساب های شرکت، مورد رسیدگی حسابرس و ممیزان مالیاتی قرار می گیرد.

 

تاثیر حسابدار و مدیر مالی:

برخی مواقع، مدیر مالی و حسابدار شرکت، بدون توجه و با سهل انگاری باعث می شوند که به منظور تنظیم سریع تر دفاتر، برداشت و واریز های نامشخصی را بدون پیگیری دلیل و بدون وجود مدارک کافی، به حساب جاری شرکا ثبت کنند. این کار باعث می گردد که حساسیت ممیز مالیاتی نسبت به این ثبت بالا رود و در نتیجه مالیاتی بیشتری نسبت به واقعیت، برای شرکت در نظر گرفته شود.

منبع:

واحد دبیرخانه

 

رسالت واحد:

دبیرخانه آنلاین واحد سازمانی مشخصی است که عملیات ثبت و توزیع مکاتبات و مراسلات اداری را انجام می دهد ونظارت بر حسن جریان گردش نامه های وارده وصادره را درداخل وخارج مرکز را تقبل می نماید.

 

اهم فعالیت های قابل ارائه در این واحد:

ثبت و ارسال نامه ها و جوابگوئی به ارباب رجوع و فاکس نامه های صادره و پاسخگوئی به مسئولین مرکز و مدیران در خصوص سوابق نامه ها

پرسنل تحت پوشش:

– نامه رسان: آقای غلامرضا سعادت

– بایگان: خانم زهره حاجیوند

 

دبیرخانه

فرایندهای واحد دبیرخانه:

1) ثباتی:

دریافت ثبت و ارسال نامه های وارده و صادره، دریافت ثبت و ارسال نامه های داخلی (دست نویس، ثبت و ارسال حکم مأموریتهای پرسنلی، ثبت و تفکیک و ارسال احکام کارگزینی و پرسنل) دریافت و ارسال نتایج مکاتبات مشمولین وظیفه عمومی، انجام امور مکاتبات مربوطه به صورت جلسات قراردادها و کلیه کمیته های مرکز، پاسخگوئی به ارباب رجوع بصورت حضوری انجام امور مربوطه دریافت و ارسال فاکس

 

2) نامه رسانی:

که به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم می شود:

  1. توزیع نامه های صادره و وارده به افراد ذینفع، ارسال و پست نامه و بسته های پستی (کلیه مراسلات)
  2. تفکیک نامه های قسمتها و واحد ها، ارسال و توزیع نامه ها به اشخاص و واحد های مختلف داخل و خارج از مرکز واحد رسید مکاتبات ارسالی و … ارسال

(پست) صورتحسابهای طرف قرارداد مرکز، ارسال نتایج مشمولین کمسیون پزشکی نظام وظیفه ارسال و توزیع نامه های دفتر گروهای مستقر در مرکز، مراجع به بانکها و دیگر سازمانهای دولتی مانند اداره دارائی، اداره بیمه، دادگستری و استانداری و … جهت پیگیری امورات محوله، رابطه بین مکاتبات همه گروههای آموزشی موجود در این مرکز با دانشکده پزشکی و ارتباطات با بیش از 300 واحد و بخش و سازمان در داخل و خارج از مرکز

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

سطح های پیش بینی نظریه ها:

 

  1. سطح ساختاری: نظریه هایی می باشند که عمل حسابداری را شرح و پیش بینی می کند که حسابداران در ضبط، ثبت، جمع آوری و گزارشگری رویدادهای مالی خاص، چگونه رفتار کنند. نظریه های مطرح در این سطح به ساختار فرآیند جمع آوری داده ها یا گزارشگری مالی مرتبط می شوند و رویدادهای متداول حسابداری اصولا در این سطح توجیه و توان پیش بینی دارند.

        برای مشاهده  تاریخ دقیق امروز می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 


  1. سطح تفسیری: آن دسته از نظریه ها هم هستند که استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری معنی مورد نظر تهیه کنندگان اطلاعات را درک کنند و از ارقام گزارش شده همان معنی استفاده شود که منظور بوده است، مانند وجه نقد گزارش شود.
  2. سطح رفتاری: نظریه هایی هستند که اثرات اقتصادی، اثرات روانشناسی و جامعه شناسی، رویه های منتخب، حسابداری و گزارش های حاصل از سامانه اطلاعاتی حسابداری را اندازه گیری و ارزیابی می کنند.

حسابداری تحت وب

انواع نظریه های (تئوری) حسابداری:

این نظریه ها را می توان به روش‌های گوناگونی تقسیم بندی کرد:

  • بر اساس سطحی که نظریه (تئوری) در آن قرار می‌گیرد (ساختاری، رفتاری و تفسیری).
  • از راه استدلال (استنتاجی یا قیاسی، استقرایی).
  • از راه موضع حسابداری: هنجاری (دستوری)، و اثباتی (مثبت یا توصیفی)

 منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

نظریه های بنیادی حسابداری

 حسابداری، فرایند شناسایی، اندازه گیری و جمع آوری اطلاعات اقتصادی است، که امکان انجام قضاوت ها و گرفتن تصمیمات توسط استفاده کنندگان این اطلاعات را فراهم می کند. تئوری، مجموعه ای منسجم از اصول فرعی، نظری و عملی است که در چارچوبی کلی برای یک رشته خاص می توان به آن مراجعه کرد.

        برای مشاهده تاریخ و ساعت امروز  می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 


نظریه گزاره هایی است که برای یک سری از پرسش هایی صورت بندی شده اند. این گزاره ها بر اساس مجموعه به هم پیوسته ای از مفروضات، مفاهیم و اصول علمی نوشته شده و استدلال و پشتوانه آن ها چنان محکم و منطقی است که به عنوان مرجع عمومی برای پاسخ به پرسش های حسابداری، مورد استفاده قرار می گیرد.

از گذشته تاکنون، نیاز به داشتن چارجوب نظری در حسابداری مالی، کاملا محسوس بوده است. در ایالات متحده آمریکا، هیأت اصول حسابداری تحت وب و هیأت استانداردهای حسابداری آنلاین مالی تلاش کرده اند که مبانی نظری حسابداری را به عنوان راهنمای سیاست گذاری حسابداری تدوین کنند.

هدف نظریه های (تئوری) حسابداری، فراهم کردن مجموعه‌ای از اصول و روابطی است که عملیات مشاهده‌ شده حسابداری را مشخص و عملیات مشاهده ‌نشده را پیش‌بینی کند. به بیان دیگر، نظریه (تئوری) حسابداری باید بتواند دلایل انتخاب مبانی و روش‌های مختلف حسابداری توسط واحدهای انتفاعی را مشخص کند، و ویژگی‌های واحدهایی را که، از بین روش‌های پذیرفته، روش خاصی را انتخاب می کنند، پیش‌بینی کند. این نظریه ها باید از راه پژوهش های حسابداری، آزمون و تأیید شود.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

نسبت مالکانه چیست؟

 نسبت مالکانه از جمله نسبت های اهرمی می باشد و به تقسیم حقوق صاحبان سهام به کل دارایی ها می گویند و نشان دهنده مقدار دارایی صاحبان سهام می باشد. این نسبت در سیستم حسابداری آنلاین شرکت ها، قدرت مالی آن واحد تجاری را از نظر طلبکاران (بستانکاران و اعتبار طولانی مدت) بیان می کند و بالا بودن این نسبت نشان دهنده قدرت و پایداری بالای این واحد تجاری می باشد و یکی از ابزارهایی برای ارزیابی قدرت مالی شرکت بازپرداخت بدهی می باشد.

        برای مشاهده امروز تاریخ چند است می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 


در همه واحد های تجاری، نسبت مالکانه، نشان دهنده میزان دارایی تامین شده از حقوق صاحبان سرمایه می باشد. این نسبت ، مکملی برای نسبت بدهی نیز می باشد و مقدار سهم صاحبان سهام واحد تجاری را از کل دارایی نشان می دهد.

 

نسبت مالکانه در ارتباط با وام های بانکی:

گرفتن وام های بانکی مانند دیگر کارهای اداری، با کاغذ بازی و فرایند پیچیده ای همراه می باشد. سیستم بانکداری به این صورت است که از مشتریان درخواست وام، اطلاعات مالی و اعتباری درخواست می کند و اطلاعات را وارد سیستم های اعتبارسنجی خود برای تجزیه و تحلیل وضعیت مالی واحد تجاری درخواست کننده می کند.

یکی از مهمترین موارد درخواست شده از سمت بانک ها برای اخذ وام نسبت مالکانه سیستم واحد تجاری می باشد. زیرا این نسبت نشان دهنده این است که چه مقدار از دارایی شرکت از سهام داران تامین می شود. نسبت های مالکانه درصد بالا، نشان دهنده اطمینان بیشتری برای بانک ها می باشد و می توانند میزان توانایی موسسه تجاری درخواست کننده را برای پرداخت بهره بررسی کنند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%86%d9%87/

نرم افزارهای حسابداری و مالی

 حسابدارن و مدیران مالی امروزه بهره ی زیادی از پیشرفت تکنولوژی و نرم افزار برده اند. البته این پیشرفت تمامی جنبه های علوم مدیریتی را در بر می گیرد. نرم افزار حسابداری و مدیریت مالی تنوع و کاربردهای زیادی دارند. امروزه بخش جدایی ناپذیری از سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک به حساب می آیند.

        برای مشاهده تاریخ تولد به میلادی می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.


نرم افزارهای حسابداری

همان طور که می دانید نرم افزار ها برای حوزه های مختلفی ممکن است نوشته شوند ولی در یک سری اصول و قواعد کلی مشترک هستند. عمده ی این نرم افزار ها شامل ماژول هایی مانند دفتر کل، حساب های دریافتی، حساب های قابل پرداخت (بستانکار)، حقوق و دستمزد و گزارش گیری جامع مبتنی بر نیاز های هر کسب و کار، برای ارائه به مدیران ارشد می باشند.

سیستم فروش

تاریخچه ی نرم افزار های مالی

قطعا نرم افزار فروش مالی تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته اند. اولین نرم افزار حسابداری رایگان را می توان به دهه ۶۰ میلادی منتسب کرد. در این دهه نرم افزارها تحت سیستم عامل Dos نوشته می شدند.
طراحی‌های اولیه فقط در حوزه ثبت سند حسابداری و بر اساس سیستم‌عامل DOS انجام شده بودند. این نرم‌افزار فقط قادر به ثبت سند حسابداری و تهیه برخی گزارش‌های مالی را داشته اتد. در واقع کاملا با چیزی که امروزه به عنوان نرم افزار های مالی و حسابرسی می شناسیم، متفاوت بوده و کارایی پایینی داشته اند.


منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c/

مهارت ها و گواهینامه های مدیر فروش

 در بخش مهارت های رزومه ساز آنلاین باید در قدم اول، مهارت های زبان خود را وارد کنید. اگر با یک زبان غیر از زبان فارسی آشنایی دارید حتماً آن را در این بخش از رزومه کاری خود وارد نمایید. به عنوان مثال اگر به زبان ترکی آذربایجانی یا زبان ترکی استانبولی یا زبان عربی یا ارمنی یا هر زبان دیگری آشنایی یا تسلط دارید حتماً آن ها را داخل رزومه خود بنویسید و این بخش صرفاً مخصوص زبان انگلیسی نیست.

در قدم بعدی مهارت هایی که در زمینه مدیریت فروش و بازرگانی دارید را بنویسید. ممکن است بسیاری از کارها و توانایی ها از دید شما عادی به نظر برسد و به همین دلیل این بخش را خالی بگذارید و نهایتاً یکی دو مورد در این بخش از رزومه کاری خود بنویسید. اما در لیست زیر ما یک سری از مهارت های نرم و سختی که یک مدیر فروش و بازرگان خوب، باید داشته باشد را برای شما لیست کرده ایم.

       برای مشاهده تاریخ قمری امروز  می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.


 مهارت های سخت

  • واردات و ترخیص کالا
  • خرید و فروش تخصصی
  • مذاکره و ارتباط با مشتری
  • مذاکره و ارتباط با تامین کننده
  • شناخت شرکت های معتبر لوازم ساختمانی
  • امور گمرکی
  • مدیریت

 

 مهارت های نرم

  • توانایی قانع کردن افراد
  • تیم سازی و رهبری
  • قدرت ارائه مطلب
  • مدیریت زمان
  • روابط عمومی
  • قدرت حل مساله
  • وجدان کاری

در قدم آخر باید افتخارات خود را در این بخش از زرومه ساز وارد کنید. دقت داشته باشید که عضویت در انجمن ها و اتاق های بازرگانی، یا شرکت در کلاس یک استاد معروف در زمینه ماکتینگ افتخار حساب نمی شود. اگر به هر نحوی در محیط های کاری قبلی یا در جشنواره یا آزمونی از شما تقدیر به عمل آمده می توانید آن را در این بخش از رزومه خود بنویسید.

 

تحقیقات و پروژه ها

در بخش تحقیقات و پروژه ها نیز اگر در زمینه مدیریت، بازرگانی و فروش مقاله یا کتابی نوشته اید یا آن را ترجمه کرده اید می توانید در بخش مقالات عنوان آن را یادداشت کنید و در زیر آن توضیحاتی مختصر، به همراه لینک مرتبط آن را در رزومه خود قرار دهید.
در بخش پروژه ها نیز اگر پروژه ای در این زمینه انجام داده اید، آن را در رزومه بنویسید و در یکی دو خط و خیلی مختصر و مفید درباره پروژه و نقش خود در آن پروژه و همین طور دستاوردهایتان در آن پروژه توضیح دهید.

 منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8/

موارد تشکیل دهنده سربرگ سی وی

 نام خود را در بالای صفحه، در وسط خط و با فونت 14 یا 16 بنویسید.

عبارت «Curriculum vitae» یا «CV» را در رزومه تحصیلی تان ننویسید. مشخص است که این فایل شما یک سی وی است! شما فقط نام را می نویسید که معلوم شود این رزومه تحصیلی یا همان سی وی متعلق به کیست؟
در زیر نام خود، آدرس منزل، شماره تلفن منزل، شماره همراه و در آخر آدرس ایمیل خود را می نویسید.

 

محتوای رزومه تحصیلی یا همان سی وی

 

1. سوابق تحصیلی (Education)

همیشه، بدون استثنا باید سوابق تحصیلی بر اساس مقطع تحصیلی نوشته شود، نه بر اساس دانشگاه! مثلاً اگر کارشناسی شریف و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خوانده اید، حق ندارید به خاطر اعتبار دانشگاه مدرک کارشناسی را بالاتر بنویسید و باید حتما اول مدرک ارشد را در سی وی درج کنید.

 

      برای مشاهده تقویم شمسی به میلادی می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.


تذکر: اگر یک سی وی انگلیسی می سازید اینگونه مقطع تحصیلی تان را ننویسید: «Doctor of Philosophy». در لیست سوابق تحصیلی از عبارات PH.D.، M.A.، B.A. و به همین ترتیب نزولی استفاده نمایید.

پس ابتدا مقطع و نام رشته تحصیلی و سال پایان و در خط بعد از آن نام موسسه و دانشگاه را می نویسید.
می توانید در خط بعدی عنوان رساله دکتری یا پایان نامه خود را بنویسید و در خط بعدی نام استاد راهنمای خود را بنویسید. بیش از این موارد چیزی در این قسمت ننویسید.

 

2. سوابق شغلی

با فرض اینکه شما سابقه کاری دارید، این قسمت باید بلافاصله بعد از بخش تحصیلات نوشته شود. در این قسمت شغل های رسمی و همراه با قرارداد را می نویسید و مدت قرارداد هم باید حداقل یک سال باشد، تا بتواند در این قسمت آورده شود.
سوابق شغلی شما باید به دو دسته تقسیم شوند:

  • سوابق تدریس و آموزش
  • سوابق تحقیقات و کارهای پژوهشی

نکته: فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی برای مقطع فوق دکتری نیز در این قسمت نوشته می شود.

 

سوابق تدریس و آموزش

دقت داشته باشید علاوه بر سوابق آموزشی با شرایط ذکر شده در قسمت بالا، اگر TA و در دوران دانشجویی به عنوان حل تمرین بوده اید، باید بدانید که اینها جزو سوابق شغلی شما به حساب می آیند و باید در بخش سوابق شغلی – سوابق تدریس آنها را بنویسید.

سوابق آموزشی خود را بر اساس رشته تحصیلی یا دانشگاه ها و موسساتی که مشغول به کار بوده اید، یا حتی قبل از فارغ التحصیل و بعد از آن تقسیم بندی کنید. در ضمن می توانید ترکیبی از این موارد را برای دسته بندی کارهای اموزشی خود استفاده کنید.

اگر در موسسات و دانشگاه های زیادی تدریس داشته اید، می توانید یک زیر شاخه برای هر دانشگاه قرار دهید و نام دوره هایی که برگزار کردید را به صورت ستونی و زیر هم بنویسید. سپس در مقابل هر یک سال های آن ها را بنویسید. با این بدون نوشتن نام ها تکراری می توانید تعداد دفعاتی که یک دوره را در یک دانشگاه برگزار کرده اید، در رزومه مشخص کنید.
اگر تعداد دوره هایی که برگزار کرده اید بیش از 15 ترم است، بهتر است این سوابق شغلی را فشرده تر بنویسید. برای مدرسین با سابقه، نیازی به نوشتن همه جزییات و سوابق تدریس مربوط به هر ترم نیست.


منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%db%8c%da%a9-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-cv/

موانع استقرار نرم افزار اتوماسیون اداری

 از زمان به‌وجود آمدن سیستم‌های خودکار کامپیوتری، اغلب سازمان‌ها به این فکر افتادند که از نرم افزار اتوماسیون اداری استفاده کنند. مزایایی که این نرم افزار برای شما به ارمغان می‌آورد بسیار زیاد است. اما موانع استقرار نرم افزار اتوماسیون اداری ارزان نیز امری است که قبل از استفاده از اتوماسیون اداری، به دلیل اختلالاتی که ممکن است برای سازمان ایجاد کند، باید به آن رسیدگی شود.

این متن بر این نکته تاکید می‌کند که استفاده از یک نرم افزار اتوماسیون اداری نیازمند مشارکت همه‌ی جوانب، زیرساخت‌ها، کارمندان، فناوری و… است. از بررسی موانع استقرار نرم افزار اتوماسیون اداری در یک سازمان می‌توان به‌طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد.

 

استفاده از نرم افزار های دبیرخانه آنلاین  و… برای بالا بردن راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.


 

فراهم نبودن امکانات سخت‌ افزاری

برخی تجهیزات و امکانات فیزیکی، که یک سازمان برای استقرار سیستم اتوماسیون اداری به آن نیاز دارد. در صورت نبود این تجهیزات در روند استقرار سیستم اتوماسیون اداری اختلال ایجاد می‌شود.

اتوماسیون

کامپیوتر و سخت افزار مناسب

یک سیستم کامپیوتری جزء جدایی‌ناپذیر از تجهیزات ضروری و مهم در استقرار یک سیستم اتوماسیون اداری رایگان است. کامپیوتر ابزاری است که داده‌هارا به عنوان ورودی می‌پذیرد، آن‌را پردازش می‌کند و نتیجه را به عنوان خروجی می‌فرستد. نبود این ابزار به طور قطع از موانع استقرار اتوماسیون اداری محسوب می‌شود.

 منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b9-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%af%d8%a7/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد