حسابدارن و مدیران مالی امروزه بهره ی زیادی از پیشرفت تکنولوژی و نرم افزار برده اند. البته این پیشرفت تمامی جنبه های علوم مدیریتی را در بر می گیرد. نرم افزار حسابداری و مدیریت مالی تنوع و کاربردهای زیادی دارند. امروزه بخش جدایی ناپذیری از سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک به حساب می آیند.

        برای مشاهده تاریخ تولد به میلادی می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.


نرم افزارهای حسابداری

همان طور که می دانید نرم افزار ها برای حوزه های مختلفی ممکن است نوشته شوند ولی در یک سری اصول و قواعد کلی مشترک هستند. عمده ی این نرم افزار ها شامل ماژول هایی مانند دفتر کل، حساب های دریافتی، حساب های قابل پرداخت (بستانکار)، حقوق و دستمزد و گزارش گیری جامع مبتنی بر نیاز های هر کسب و کار، برای ارائه به مدیران ارشد می باشند.

سیستم فروش

تاریخچه ی نرم افزار های مالی

قطعا نرم افزار فروش مالی تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته اند. اولین نرم افزار حسابداری رایگان را می توان به دهه ۶۰ میلادی منتسب کرد. در این دهه نرم افزارها تحت سیستم عامل Dos نوشته می شدند.
طراحی‌های اولیه فقط در حوزه ثبت سند حسابداری و بر اساس سیستم‌عامل DOS انجام شده بودند. این نرم‌افزار فقط قادر به ثبت سند حسابداری و تهیه برخی گزارش‌های مالی را داشته اتد. در واقع کاملا با چیزی که امروزه به عنوان نرم افزار های مالی و حسابرسی می شناسیم، متفاوت بوده و کارایی پایینی داشته اند.


منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c/