زبان تجارت یا حسابداری عملی است که در سازمان ها و کسب و کار های مختلف صورت می گیرد و هدف آن تهیه و ارائه گزارش های مالی و شناسایی تمامی اطلاعات و مدارک موجود در واحد های اقتصادی می باشد.

در واقع می توان گفت که حسابداری که عموما به آن “سیستم اطلاعاتی حسابداری” می گویند، برای تجزیه و تحلیل گزارشات مالی سازمان ها و مراکز تجاری و… مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید برای بالابردن راندمان امور شرکت و سازمان خود از نرم افزار های سازمانی مثل نرم افزار فروش استفاده کنید.

آموزش حسابداری مالیاتی:

در پی تغییراتی که در نظام و سیستم حسابداری آنلاین شرکت ها رخ داد، قوانین و مقررات مالیاتی کشور نیز شکل جدیدی به خود گرفت که در این تغییرات دولت به منظور محاسبات فنی مالی خود، افراد خبره در زمینه نرم افزار حسابداری را جذب نموده تا بتواند این امور مالیاتی را به راحتی حل نماید.

 

ارتباط مالیات با حسابداری:

یکی از راه های تامین بودجه کشور، اخذ مالیات از نهاد ها و سازمان های مختلف می باشد که این سازمان ها برگرفته از اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که به منظور کسب درآمد تشکیل شده اند. اخذ مالیات از آنها منجر به کاهش اختلاف طبقاتی در کشور گشته و کمکی برای تامین نیاز های عمومی کشور است.

 

آموزش حسابداری مالیاتی

 

اهداف اخذ مالیات:

دولت برای اخذ مالیات از اقشار مختلف، اهدافی دارد که به طور کلی می توان در قالب های زیر به آنها اشاره نمود.

اهداف درآمدی:

به منظور تامین قسمتی از هزینه های عمومی دولت صورت می گیرد که یکی از اهداف دولت برای اخذ مالیات تامین نمودن مخارج و هزینه های اساسی و عمومی جامعه می باشد.

منبع

https://blog.yar.cloud/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c/