نرم افزار پخش مویرگی همکاران سیستم با فراهم آوردن امکان برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل عملیات ویزیت، توزیع و وصول، ضمن افزایش درخورر توجه سرعت عمل سازمان، هزینه‌های مربوطه را به‌شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد و قدرت سازمان را برای حضور در بازار رقابتی پخش افزایش می‌دهد.در عین حال، نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی افزون‌بر ارتباط با ماژول‌های گفته شده، از طریق یکپارچگی با نرم‌افزار موبایل سرویس پخش، پورسانتت فروش و خدمات الکترونیکی مشتری به سازمان‌ها در برقراری ارتباط با بازار هدف و گسترش بازار خود کمک شایانی می‌کند و آن‌ها را در افزایش فروش و رضایت مشتریان یاری می‌رساند. از جمله قابلیت های این نرم افزار ویزیتور برای اندروید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پشتیبانی از تمام رویه‌های فروش مویرگی شامل سرد (قطعی و غیرقطعی) و گرم، فروش به نمایندگی و فروش درب کارخانه
  • امکانات ثبت عملکرد روزانه‌ی کارکنان برای فعالیت‌های ویزیت، توزیع و تحویل به‌شکل دستی و اتوماتیک
  • پشتیبانی از فرآیند بارگیری و تحویل محصول
  • مدیریت تورهای روزانه‌ کارکنان، ثبت عملکرد و مغایرت‌گیری اتوماتیک
  • گزارش‌های متنوع فروش و پخش به‌شکل مقایسه‌ای، صورت‌حساب مشتریان و فرمت‌های چاپی اسناد فروش
  • مدیریت دلایل عدم انجام فعالیت‌های روزانه شامل ویزیت، توزیع و فروش و گزارش‌گیری و تحلیل آن‌ها
  • برنامه‌ریزی روزانه و کلان ویزیت شامل فعالیت‌های مختلف فروش، وصول و توزیع

 

نرم افزار پخش مویرگی زرین

نرم افزار پخش مویرگی زرین برای صنعت پخش و توزیع و متناسب با بازار ایران طراحی شده است و یک نرم افزار تخصصی و یکپارچه ، مناسب برای واحد های فروش و توزیع کالا در حوزه های پخش میباشد . نرم افزار پخش مویرگی زرین به صورت نرم افزار های مختلف ارائه میشود و شما میتوانید باتوجه به نیاز صنعت خود نرم افزارهای مورد نیازتان را تهیه کنید. از جمله قابلیت های نرم افزار زرین میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. محاسبه تخفیفات تخصصی شرکت های پخش مویرگی
  2. هدف گذاری فروش شرکت های پخش مویرگی
  3. نرم افزار مخصوص بازاریابان
  4. نرم افزار مخصوص تحویلداران و رانندگان
  5. نرم افزار مدیریت مشتریان پخش
  6. نرم افزار مدیریت بازارهای توزیع و مکان یابی مشتریان
  7. نرم افزار نقطه زنی و ردیابی ماشین های توزیع

نرم افزار پخش مویرگی زرین در قالب نرم افزار و پکیج های مختلفی عرضه می شود اما به صورت کلی قیمت استفاده از نرم افزار زرین از 7 میلیون تومان به بالا می باشد.

یکی از دلایلی که ما به انواع نرم افزارهای فروش مویرگی پرداخته ایم ، اهمیت پخش و فروش مویرگی برای شرکت های پخش می باشد. ما در این مقاله سعی کردیم لیست انواع نرم افزار فروش مویرگی را با ویژگی های مختلفی که دارند بیان کنیم تا شما خیلی راحت و در کوتاه ترین زمان بتوانید مناسب ترین نرم افزار فروش مویرگی را برای شرکت پخش خود انتخاب کنید و با مدیریت صحیح ویزیتورها ، کنترل میزان فروش و پخش ، برنامه‌ریزی برای ویزیت ، توزیع ، مدیریت ویزیتور و کنترل عملیات ویزیت، امکان استفاده بهتر از منابع سازمان و میزان درامد شرکت را افزایش دهید.

منبع:
https://blog.yar.cloud/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%ae%d8%b4-%d9%85%d9%88%db%8c%d8%b1%da%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/